Select Page

Policist na obisku

V letošnjem letu smo se odločili, da se 1. triada vključi v projekt Pasavček. Skozi celo šolsko leto smo izvajali različne dejavnosti, ki pomagajo k osveščanju otrok, da se med vožnjo redno in pravilno pripenjajo. V torek, 12. 5. 2015, smo na obisk povabili tudi policista Jožeta Zupeta. Razložil nam je pomen pripenjanja v avtu. Opozoril je tudi na pripenjanje otrok v traktorjih. Nato pa nam je še prijazno predstavil svoje delo in pripomočke, ki jih uporablja.

Zapisala Jožica Pelko

policist-na-obisku-1

Slika 1 of 7

DNEVNIK UČENCEV IZ PLAVALNEGA TEČAJ

PONEDELJEK, 20. 4. 2015
Z avtobusom smo se odpeljali v Čatež. V hotelu smo se razdelili v sobe. Razpakirali smo. Potem smo odšli na kosilo. Po kosilu pa smo  šli na bazen. Tam smo se dve uri in pol učili pravilno plavati. Lahko smo se tudi potapljali. Ko smo prišli nazaj v sobe, smo imeli kmalu večerjo. Po njej smo imeli sprehod. Na travniku je bil labod. Šli smo v Indijansko vas, nato pa v »šoping« na tržnico. Kupila sem si lepo razglednico, žogo, verižico in spominček.

Taja Ajnihar, 3. razred

TOREK, 21. 4. 2015
Zjutraj sem jaz prvi vstal in šel pospravljat. Vstal je še Uroš. Skupaj sva pospravila posteljo. Dobila sva obisk. V sobo je prišel Luka. Skupaj smo poklepetali. Ko je Luka šel sed je prebudil še Urban. Igrali smo psp. Na vrsto je prišel zajtrk. Lahko smo si sami izbrali hrano. Jedel sem kroglice in mleko. Šli smo na bazen. Tam smo izvajali različne vaje in lahko smo šli tudi na tobogan. Prišli smo nazaj in napisali razglednice. Za kosilo smo jedli pico in sladoled. Nato smo imeli počitek. Popoldne smo šli zopet v bazen. Zvečer smo igrali nogomet s fanti iz OŠ Tržišče. Poslušali smo še pravljico in odšli spat.

Domen Lindič, 3. razred

SREDA, 22. 4. 2015
Zjutraj, ko smo se zbudili smo se preoblekli in šli na jutranjo telovadbo. Po samopostrežnem zajtrku smo šli nazaj v sobe. Druga skupina je odšla na bazen. Tam smo se pripravljali na zlatega konjička. Ko smo se zamenjali, smo se igrali eko kviz in risali plakat za Dan Zemlje. Po kosilu smo odšli na bazen in tam osvojil zlatega konjička. Po večerji smo odšli na sladoled in tržnico. Sledila je še pravljica in nato smo odšli spat.

Žak Sotlar, 3. razred

ČETRTEK, 23. 4. 2015
Zjutraj smo vstali in odšli na telovadbo. Po zajtrku smo odšli na plavanje. Ko smo se zamenjali smo reševali matematične naloge. Po kosilu smo imeli počitek. Popoldne smo bili na plavanju in na igralih. Zvečer smo imeli podelitev priznanj. Pred tem smo po sobah predstavili svoje talente. Jaz sem napisala vezni tekst in vodila program. Naša soba, ki se je imenovala Roža je bila najboljša v pospravljanju. Za nagrado smo dobile čokoladice. Vsi ostali pa lizike. Zadovoljni in veseli smo odšli spat v svoje sobe.

Lea Prijatelj, 3. razred

PETEK, 24. 4. 2015
Zbudili smo se v petkovo poslovilno jutro in odšli na zajtrk. Po zajtrku smo se odpravili na zadnje kopanje. Nato smo spakirali svoje stvari in pospravili sobe. Kdor je želel je lahko šel še na tržnico. Potem smo odnesli  kovčke na avtobus in se veseli odpeljali proti domu.

Maruša Komljanec, 3. razred

plavalni-1

Slika 1 of 26

Naravoslovni dan

V petek, 21. 11. 2014, smo imeli učenci 3. razreda naravoslovni dan. Zjutraj smo pojedli slovenski zajtrk – kruh, maslo, med in mleko. Nato smo se odpeljali h gospe Alenki Cvelbar. Tam smo zamesili testo, opazovali kako vzhaja ter oblikovali žemlje in pletenice. Gospa Alenka je nato testo dala peči v krušno peč. Ko smo čakali, da se testo speče, smo se igrali družabne igre. Gospa Alenka je pečene žemlje vzela iz peči in nam jih razdelila. Kruh, ki smo ga spekli, je bil zelo dober. Ta dan mi bo ostal v lepem spominu.

Uroš Bregar, 3. razred

Tehniški dan

V sredo, 3. 12. 2014, smo imeli tehniški dan. Zjutraj smo šli v prvi razred in tam nam je Danijela Bec brala knjigo o Medenjačku. Poslušali smo  jo in bila nam je zelo zanimiva. Ko jo je bilo konec, smo se ji zahvalili in šli vsak v svoj razred. Šli smo v tri skupine. Vsaki skupini je učiteljica dala navodila, kako moramo delati. Pri prvi skupini smo delali božičke. Najprej smo vzeli tulec, nanj prilepili narezan bel papir nato smo naredili še božičkove kapice z belo bunkico na koncu. Pri drugi mizi smo delali bele medvedke. Naprej smo vzeli lonček, na katerega smo nalepili glavo, ušesa in tačke. Za nosek smo dali belo vato s črnim smrčkom. Cel lonček smo nato premazali z lepilom in oblepili z vato. Pri tretji mizi pa smo delali okrasne smrečice. Na papir smo obrisali smrečico in jo izrezali. Potem smo tulce oblepili s srebrno alu folijo na katere smo potem pripeli smrečice. Po malici smo izdelali še zadnji okrasek, in sicer smo naredili aranžma. Na ploščice breze smo prilepili mah, brinovo vejico, bršljanove listke, storžke, posušeno limono  in nazadnje še svečko. Nazadnje jih je učiteljica okrasila še z belim prahom.

Ko smo z delavnicami končali, smo hodnik naše šole okrasili z našimi okraski in tako priklicali čarobnost prednovoletnega časa tudi v našo šolo.

Ta prijeten dan mi je zelo hitro minil in mi bo ostal v lepem spominu.

Lea Prijatelj, 3. razred

VESELI DECEMBER

V mesecu decembru smo učiteljice 1. triade pripravile za učence še posebej zanimive in zabavne dejavnosti z namenom, da popestrimo predpraznične dni.

V začetku meseca smo okrasili svoje učilnice in hodnik.

Ob začetku pouka smo z nestrpnostjo pričakovali pravljico, ki so jo nam z velikim veseljem  prebirali starejši učenci. Povabili smo tudi našega hišnika, računovodkinjo ter ravnateljico, da so nam prebrali pravljico. Pri tem pa so se spomnili tudi na to, kako so nekoč prebirali svojim otrokom, ko so bili le ti še majhni.

Imeli smo tudi kulturni dan. Z avtobusom smo se odpeljali v Sevnico, kjer smo si ogledali tamkajšnjo knjižnico in železniško postajo. Na sevniškem gradu pa smo si ogledali  lutkovno predstavo Janko in Metka.

Nekaj dni pred novoletnimi počitnicami smo povabili vse nekdanje zaposlene na naši šoli. Učenci so se jim predstavili s kratkim programom.

Na dan pred obiskom dedka Mraza so se učenci preizkusili tudi v novoletnem kvizu. Razdeljeni so bili v skupine, katerim ime so si sami izmislili. Na koncu so dobili nagrado vsi udeleženci kviza, najboljša ekipa pa je dobila poleg nagrade tudi velik aplavz. Dopoldne smo zaključili z namiznimi igrami, ki so jih učenci prinesli od doma.

Zapisala Helena Hribar   OD ZRNA DO KRUHA – naravoslovni dan

V petek, 21. 11. 2014, smo imeli po tradicionalnem zajtrku naravoslovni dan na temo Od zrna do kruha. Učenci 1. in 2. razreda so ob pravljici Rdeča putka spoznavali dela, ki jih je potrebno opraviti predno dobimo kos kruha v roke. S pomočjo projekcije so spoznavali poklic kmeta, mlinarja in peka nekoč in danes ter stroje in orodja, ki jih uporabljajo pri delu. Med seboj smo primerjali različne vrste žit in ugotavljali, iz katerih po navadi dobimo moko za kruh. Vsak je znal povedati in razložiti pomen vsaj enega pregovora o kruhu. Spoznali smo tudi deklamaciji Pesem o kruhu ter Anzej panzej. Učenci 1. razreda so likovno ustvarjali z motivom pšenica, učenci 2. razreda pa so iz slanega testa oblikovali hlebčke kruha, preste, pletenice, žemljice,… . Za zaključek smo še skupaj zapeli in zaplesali Ob bistrem potočku je mlin ter naredili razstavo v eko kotičku.

Zapisala Helena Hribar   V TEDNU OTROKA

Teden otroka smo na naši šoli popestrili z različnimi dejavnostmi. Pričeli smo ga z gledališko igro o prijateljstvu in medsebojnih odnosih. V času podaljšanega bivanja smo uredili okolico naše šole in pričeli z zbiralnimi akcijami starega papirja, zamaškov, baterij, …

V torek smo se v okviru projekta Veter v laseh udeležili športnega dne, kjer so se učenci pomerili z vrstniki sosednjih šol v različnih poligonih in krosu.

S športnimi igrami smo nadaljevali tudi v sredo. Učenci so se pomerili v štafetnih igrah in igri Med dvema ognjema. Poslušali so tudi eko pravljico Bor in Jelka ter s pomočjo gozdnega škrata Ekovedka spoznavali gozd.

V četrtek smo gostili medicinsko sestro iz ZD Sevnica. Predstavila nam je, kako si lahko pomagamo, ko se poškodujemo. Učenci so praktično spoznali postopek nudenja prve pomoči. Ugotovili smo, da je prva pomoč življenjskega pomena in da moramo sočloveku v takem primeru vedno pomagati.

Petek smo pričeli s predavanjem g. Komata o pomenu gozda za naše življenje. Nato smo se odpravili v gozd, kjer smo po skupinah s čutili spoznavali in raziskovali gozdna drevesa, rastline in živali. Za zaključek raziskovanja gozda so učenci z jesensko obarvanimi listi in vejicami člana svoje skupine spremenili v petelina. Petelini so se nam predstavili na gozdni pisti. Ob prihodu v šolo nas je že čakal kuhan kostanj, s katerim smo se posladkali na igrišču pred šolo.

Učiteljice 1. triade

Športni dan Veter v laseh

V torek, 7. 10. 2014,    smo   se    odpeljali  v    Krmelj.  Šli   smo  na  kros  in  na štafetne  igre. Naprej  smo imeli  nogomet. Z  nogo  smo   morali  voditi  žogo okoli  stožcev. Morali  smo  zadeti   gol  in   z  žogo  iti  okoli   obroča. Dajmo,   dajmo, so navijali učenci  in  učiteljice. Ni  nam šlo najbolje. Izgubili  smo. Ampak  saj  je  bila šele   prva  igra. Potem  smo  igrali  košarko. Spet  okoli  stožcev in   met  na koš. Zmagali  smo!  V  naslednji  igri  smo  morali   čim  hitreje  priti okoli kegljev. Niso se   smeli    premakniti.   Tudi  tukaj smo  zmagali. Zadnjo  igro  smo igrali  z loparji. To  igro  smo   morali  igrati     tako,  da   smo  na   badminton  loparju imeli    majhno  žogico.  Z  žogico  na   loparju  smo   morali  čim  hitreje   iti    okoli   kegljev. Ni  nam  šlo.  Nismo  zmagali. Po  štafetnih   igrah    smo  šli  ven  na  kros. Uspešno   smo  ga  končali. Po krosu  smo  šli  na  avtobusno postajo.  Tam  smo  počakali  avtobus.  Avtobus  nas  je  odpeljal v šolo.  Šli  smo    na  kosilo   in s  tem  je   bil  zaključen   športni    dan.

Taja Ajnihar, 3.razred

Teden otroka

Teden, ki je za nami je bil zelo zanimiv. To je bil Teden otroka. Najbolj sta mi bila všeč torek in petek. V torek smo se udeležili športnega dne Veter v laseh, na OŠ Krmelj. Na krosu sem bil prvi. V petek pa smo imeli naravoslovni dan. Obiskali smo bljižnji gozd in izvedeli veliko zanimivih stvari. Škoda,da je bil teden tako hitro okoli.

Žak Sotlar, 3. razred

Naravoslovni dan – gozd

V petek, 10.10.2014, smo imeli naravoslovni dan. Odšli smo v gozd. Tam smo reševali naloge in raziskovali. Bili smo razdeljeni v skupine. V skupini smo določili Matevža za petelinčka ter ga okrasili s praprotjo. Bili smo uspešni ni pohvaljeni. Tam smo imeli tudi malico iz nahrbtnika. Bilo mi je všeč, ker smo se imeli lepo.

Maruša Komljanec, 3. razred

V petek je za začetek naravoslovnega dneva o gozdu prišel gozdar. Povedal nam je veliko zanimivega.  Potem smo prva triada šli v gozd. Tam smo se razdelili v dvanajst skupin. Jaz sem bila v skupini zajčkov. Dobili smo učne liste. Bili so kar težki. Zadnji učni list je bil zelo raziskovalen. Vsaka skupina je morala s povečevalnim steklom najti žival v zemlji in ni bilo tako lahko. Na koncu smo tekmovali, katera skupina bo iz vej, listov, praprotja naredila lepšega petelina. Vsi so bili zelo hecni in zanimivi. Ampak to ni bilo pravo tekmovanje, to je bilo bolj za igro. Ko smo prišli v šolo, smo šli na kosilo,  ko smo prišli s kosila, smo šli na igrala in jedli kostanj. Njami, njami! To je bilo super za zaključek tedna otroka.

Lea Prijatelj, 3.razred   Skrb za zdrave zobe V torek, 16. 9. 2014, je učence 1. razreda obiskala medicinska sestra Nina Dernač. Učencem je s pomočjo filma predstavila, kako lahko sami poskrbijo za čiste in zdrave zobe. Obljubili so, da bodo vedno skrbeli za svoje zobke tako, da bodo jedli zelo malo sladkarij, pili nesladkane pijače in vodo ter se jih redno umivali. Pri umivanju pa bodo prosili za pomoč svoje starše. Zapisala Helena Hribar