Select Page

ZAKLJUČEK TEKMOVANJA ZA ZDRAVE ZOBE

V letošnjem šolskem letu smo spet sodelovali v tekmovanju za čiste zobe. Skozi celo šolsko leto nas je obiskovala zobozdravnica, ki je preverjala, ali so naši zobje dobro umiti. In ker smo si učenci 3. razreda najbolj pridno in natančno umivali zobe, smo prav mi zmagali, tako kot že lansko šolsko leto.

Tako smo konec maja vsi učenci 3. razreda prejeli nagrade. Vsak je dobil zobno ščetko in zobno pasto ter diplomo. Bili smo zelo veseli. Še bolj pa smo se razveselili, ko nam je učiteljica povedala, da bomo ze nagrado odšli še v Ljubljano.

V četrtek, 26. maja 2016, smo se z avtobusom odpeljali na zaključno prireditev Tekmovanje za čiste zobe ob zdravi prehrani v Halo Tivoli v Ljubljano. Tam smo se zbrali zmagovalci iz cele Slovenije in se poveselili skupaj z glasbeno skupino Čuki in akrobatsko skupino. Bilo je zelo zabavno, ko nas je tisoč skupaj plesalo pod odrom in delalo iste gibe, kot plesalki na odru. Najbolj pa sem bila vesela, ker sem dobila avtogram Jožeta Potrebuješa.

Po prireditvi smo se vrnili domov. Res je bilo nepozabno in splačalo si je redno čistiti zobe.

Maja Krajnc, 3. razred

Ogled lovske razstave

V petek, 3. 6. 2016, so si učenci 1. in 4. razreda zelo poučno in zanimivo lovsko razstavo v Tržišču.

Helena Hribar

ZMAGA 3. RAZREDA V TEKMOVANJU ZA ČISTE ZOBE OB ZDRAVI PREHRANI

Tudi v letošnjem šolskem letu je potekalo tekmovanje za čiste zobe ob zdravi prehrani za učence od 1. do 5. razreda. 8 učencev 3. razreda se je med vsemi učenci najbolj izkazalo. Potrdili so rezultate lanskega šolskega leta, saj so bili zmagovalci že lani.

Za nagrado so dobili zobno ščetko in zobno pasto Aquafresh. V četrtek, 26.5.2016 pa so se udeležili zaključne prireditve Tekmovanje za čiste zobe ob zdravi prehrani v ljubljanski Hali Tivoli. Prireditve se je udeležilo čez 1000 osnovnošolcev – zmagovalnih razredov, iz cele Slovenije. Zabavala jih je akrobatska skupina in glasbena skupina Čuki.

Razredničarka Nada Jazbec

ŠPORTNI DAN- PLAVANJE

5. 5. 2016 so imeli učenci 1.razreda športni dan- plavanje v bazenu v Hrastniku. Učenci so razvijali svojo prilagojenost na vodo in plavanje v svoji tehniki.

LIPKO IN KOŠOROK

V letošnjem šolskem letu učenci 1. triade sodelujejo v vseslovenskem natečaju Planetu Zemlja prijazna šola s projektom Eko beri.
Prva knjiga, ki smo jo prebrali je Lipko in KošoRok, delo našega znanega pisatelja mladinskih knjig Primoža Suhodolčana. Zgodba v ospredje postavlja pomen prijateljstva, vzpodbuja športni duh ter opozarja na pomen sožitja z naravo.
Naši učenci so pri poslušanju zgodbe izredno uživali. Glavni junak Lipko jim je bil všeč predvsem zato, ker je igral košarko z Rokom, čeprav z njim ne igra nihče. Popeljal ga je do fantastične igre košarke in Roka so od takrat v gozdu klicali KošoRok.
Po zgodbi pa smo ustvarjali Lipke iz odpadnega materiala. Učenci so pri delu uživali in bili presenečeni nad svojimi krasnimi Lipki. Z njimi bomo sodelovali na nagradnem natečaju Košarkaške zveze Slovenije.

Učiteljice 1. triade

OBISK GEN ENERGIJE V KRŠKEM

V sredo, 10. 3. 2016, so učenci od 1. do 4. razreda obiskali Gen energijo v Krškem. Ogledali so si njihovo interaktivno multimedijsko središče – Svet energije, ki omogoča obiskovalcem potovanje v svet energije in energetike.
V pritličju so se učenci sprehodili po interaktivni razstavi, ki jim je na sodoben način približala energijo in energetiko. Preko različnih aktivnosti so spoznali, kako lahko skrbijo za svoj CO₂ odtis, kaj je za vtičnico, preko eksponatov so spoznali pridobivanje vodne, sončne in vetrne energije, na veliki 3D maketi Nuklearne elektrarne Krško pa so spoznavali, čemu služijo zgradbe.
V kletnih prostorih so obiskali »eksperimentalnico«, kjer so lahko na različnih eksponatih izvajali ekperimente, povezane z električno energijo, elektrotehniko in magnetizmom. Opazovali in preizkušali so plazemsko kroglo, kako deluje generator, ročno baterijo, delovanje transformatorja, se preizkusili v energetskem fitnesu. Najbolj zanimiv pa jim je bil Teslin transformator in Van de Graaffov generator.

ŽVN – dom Jurček, Kočevje

Učenci 2. in 3. razreda smo bili, od 2. do 4. marca, v Kočevju. Bivali smo v domu Jurček. Vsako jutro smo najprej postlali postelje in odšli zajtrkovat. Sobe smo morali tudi pospraviti.

Prvi dan, v sredo, smo si ogledali Kočevje. Najprej smo videli vilo Saje. To je zelo stara  in lepa hiša, ki ima na balkonski ograji izrezljane vzorce. Učiteljica, ki nas je vodila, nam je pokazala tiso, drevo, ki je zelo strupeno. V Rudniškem jezeru je veliko rib. Največja med njimi je som. Ob počasni reki Rinži smo si ogledali cerkev sv. Jerneja. Zvečer smo se igrali kviz male sive celice.

V četrtek smo bili v medvedovi učilnici. Tam smo spoznavali kače, medvede, volkove, klope in rise, ki jih je še samo 10 v Sloveniji. Ta dan smo na učni poti videli dve manjši jezeri. Eno se je imenovalo Medvedja luža. Potem smo imeli lokostrelstvo. Dvakrat sem skoraj zadel sredino. Nato smo pisali razglednice. Zvečer smo imeli ples, ki je bil zelo zabaven.

V petek smo pospravljali sobe in pakirali oblačila. Ustvarjali smo drevesa iz naravnih materialov. Pri igri Lov na lisico smo po navodilih iskali vprašanja. Po kosilu smo se poslovili od učiteljev in se z avtobusom odpeljali domov.

V ŽVN mi je bilo všeč, ko sem streljal z lokom.

Žiga Krmelj

Po prihodu v Kočevje smo se nastanili v domu Jurček. Razporedili smo se v sobe. Ogledali smo si Kočevje. Videli smo Rudniško jezero in drevo tiso, ki je strupena. Videli smo tudi reko Rinžo, ki je podtalnica in cerkev sv. Jerneja. Zvečer smo imeli kviz Male sive celice.

V četrtek smo šli v medvedovo učilnico. Tam smo spoznavali živali, ki živijo v kočevskih gozdovih. Šli smo tudi na gozdno učno pot. Popoldne smo streljali z lokom, zvečer pa smo imeli ples.

Petek je bil čas za pospravljanje sob in pakiranje. Delali smo drevesa in se igrali igro Lov na lisico.

Noel Ajnihar

Učenci 2. razreda so takole strnili vtise iz ŽVN:

* Všeč mi je bil lov na lisico, ker smo s sošolci in sošolkami po domu iskali namige in zaklad ter med seboj tekmovali. (Iza, Jure, Nik)

* Že dolgo časa sem si želel streljati z lokom in ta želja se mi je uresničila. (Ožbej, Jože)

* V četrtek zvečer smo imeli ples. Všeč mi je bila disko krogla, svetloba, glasba in ples s sošolci. Zelo smo se zabavali. (Neja, Jožko, Manca, Mira)

* Zapomnil sem si, da je drevo tisa zelo strupeno in da so jo včasih imenovali konjska smrt. (Noel)

*Najbolj všeč mi je bilo lokostrelstvo, saj sem bil drugi. (Gregor)

* Pri lokostrelstvu sem streljal z lokom in kar dvakrat zadel 90. (Žiga)

* Na Rudniškem jezeru smo videli veliko račk, ki smo jih nahranili s kruhom. (Neža)

* Najbolj všeč mi je bilo lokostrelstvo, ker sem zadela 100 in zmagala. (Kaja)

ŽIVLJENJE V NARAVI

V sredo, 2. 3. 2016, smo  učenci 2. in 3. razreda odšli v življenje v naravi v Kočevje.
Bolj kot se je bližal dan odhoda, bolj sem bila nestrpna, saj sem se tega zelo veselila. Že nekaj dni prej sem pripravila svoje stvari in jih spakirala v kovček. V sredo zjutraj me je v šolo odpeljala mami, od tam pa nas je v Kočevje odpeljal avtobus. Ko smo prispeli, smo se namestili v domu Jurček. Po kosilu smo se odpravili na sprehod po Kočevju. Odšli smo vse do Rudniškega jezera, kjer smo hranili račke. Bilo je zelo zanimivo. Naslednji dan smo odšli po gozdni učni poti do Medvedjega jezera. Popoldne smo se razdelili v dve skupini. Prva je odšla na lokostrelstvo, druga pa je pisala razglednice. Vsi pa smo komaj čakali večer, ko smo imeli disco zabavo. Po plesu smo kar popadali v postelje.

Tudi v petek dopoldne je bilo zabavno, ko smo kar po domu zaradi slabega vremena, izvedli »lov na lisico«. Žal pa je čas hitro tekel in po kosilu smo se odpravili na avtobus, ki nas je odpeljal domov.
V življenju v naravi je bilo nepozabno. Imela sem se zelo lepo, škoda je le, da je tako hitro minilo.

Maja Krajnc, 3. razred

Po zimskih počitnicah smo odšli v življenje v naravi. Odšli smo v Kočevje v dom Jurček. Do Kočevja smo se vozili eno uro in pol. Ko smo prispeli v dom, smo se razdelili v sobe. V sobi sem bil s sošolcem Patrikom, Juretom, Alenom in Davidom. Še isti dan smo odšli na sprehod do Rudniškega jezera, kjer smo hranili race. Po sprehodu nas je čakala večerja, tuširanje in spanje.
Naslednje jutro smo si po zajtrku pogledali medvedovo učilnico, ki jo imajo v domu. Tam smo videli mogočnega medveda, lisico ter plazilce, ki so shranjeni v tekočini. Nato smo odšli v gozd iskat sledi živali. Hodili smo po gozdni učni poti. Ob poti smo videli mlako in žabe, ki živijo v njem. Pot smo nadaljevali do jezera s pitno vodo, ki je povezano s kraško jamo. Vso pot je padal sneg. Popoldne smo streljali z lokom. Zbral sem 140 točk. Zmagal je Noel iz 2. razreda.  Zvečer smo imeli zabavo, kjer smo plesali, peli in se igrali. Po zabavi smo utrujeni zaspali.
Ko smo se zjutraj zbudili, smo odšli na zajtrk. Nato pa smo imeli »lov na lisico« kar v domu, saj je bilo zunaj polno snega. Po kosilu smo vzeli prtljago, odšli na avtobus in se odpeljali domov. V življenju v naravi je bilo lepo, bil pa sem vesel, ker sem prišel domov.

Matevž Orešnik, 3. razred

Kratke misli ostalih učencev…

Po večerji smo imeli ples. Plesali smo pod disco kroglo in ultravijolično lučjo. Zavrteli so moje najljubše skladbe.

David Vozelj

Po dobrem kilometru hoje, smo prišli do Rudniškega jezera, ki se nahaja na Kočevskem polju. Jezero je nastalo tako, da je voda Rudniškega potoka napolnila kotanjo – včasih je tam bil rudnik rjavega premoga. Ob povratku v dom smo si ogledali še cerkev svetega Jerneja. Cerkev stoji v mestu ob reki Rinži.

Patrik Prijatelj

Po kosilu smo imeli prosti čas, nato pa smo streljali z lokom. Bilo mi je zelo všeč. Po obilni večerji smo imeli ples, kjer smo se zelo zabavali in družili z učenci iz Ljubljane, ki so tudi prebivali v domu.

Jure Razpet

Bivala sem v sobi s Petro in Majo. Zelo smo se zabavale. Čeprav sem malo pogrešala starše, sta me prijateljici pomirili.

Zala Krmelj

Všeč mi je bilo, ker smo se lahko v prostem času igrali in obiskovali učence drugih sob.

Alen Gorenjec

V četrtek zjutraj smo videli, da je ponoči močno snežilo. Zunaj je bilo precej snega. Bili smo presenečeni. Popoldne smo v lopi streljali z loki. Dobro mi je šlo.

Petra Knez

TEHNIŠKI DAN

V ponedeljek, 30. 11. 2015, so imeli učenci 1. triade tehniški dan »Novoletno okrasje«. Izdelovali so snežene može, jelenčke, zvezdne mobile, okrasne smrečice in božičke. Po končanem delu smo z okraski okrasili naše učilnice in hodnik 1. triade.

Učiteljice 1. triade

tehniski-dan-1

Slika 1 of 5

OBISKALI SMO KONJENIKE

V tednu otroka smo učenci prve triade obiskali konjenike. Srečanje je potekalo pod kozolcem, kjer so nas pričakali šentjanški konjeniki.
Razdelili smo se v skupine. Naša skupina je prva šla jezdit konje. Ko sem jezdil, me je bilo malce strah.
Po jezdenju smo šli igro metanje podkev. Zadel sem štirikrat v gumo. V tej igri je iz našega razreda zmagala Petra. Dobila je medaljo.
Kasneje smo odšli na podstrešje kozolca, kjer nam je gospa razložila vse o konjih in njihovi preteklosti. Najbolj me je zanimal razvoj konja. Izvedel sem, da so bili včasih konji zelo majhni, kasneje pa so se razvili v velike in lepe živali.
Konjeniki so nam pod kozolcem pripravili tudi malico. Najbolj mi je teknil mafin, saj je to moja najljubša sladica.
Ta dan mi je bil zelo, zelo všeč. Ko sem prišel domov, sem prosil mamico, da me naslednje leto vpiše v šolo jahanja.

Matevž Orešnik, 3. razred

V torek, 6. oktobra 2015, smo šli učenci od 1. do 9. razreda h konjenikom. Takoj ko smo prišli tja, so konjeniki pokazali spretnostno jahanje in dvorsko alko.

Razdelili smo se v tri skupine. Prva skupina je šla jezdit. Izbirali smo lahko med štirimi konji. Jaz sem šla na mojo kobilo, ki ji je ime Priti in ji najbolj zaupam. Odjezdila sem dva kroga. Zelo rada jezdim, zato sem zelo uživala. Ko smo končali, smo se prestavili k metu podkve. Tam smo morali s podkvijo zadeti v rabljeno avtomobilsko pnevmatiko. Najprej sem zadela največ, potem pa eno, zato nisem šla naprej. Prvi trije so dobili medalje. Nadaljevali smo na kozolcu, kjer smo imeli predavanje. Gospa Brigita Blas nam je predstavila pasme konj, konji danes in nekoč in nam povedala, kako se konje neguje.
Na koncu so nas pogostili s sokom in s kruhki. Zelo veseli smo se odpravili nazaj v šolo.

Zala Krmelj, 3. razred

Kaj pa ostali tretarji…

Najbolj sem se razveselil jahanja konja in zelo dobre pogostitve z raznimi slaščicami in toplim čajem.   Alen

Jahala sem prvič, a me ni bilo čisto nič strah. Ta dan je bil zame nepozaben in ko bom velika, bom tudi jaz imela svojega konja.   Maja

Ko smo jezdili konje, so jih konjeniki vodili. Na začetku me je bilo malo strah, kasneje pa mi je postalo bolj všeč.    David

Podkev smo metali v gumo. Na koncu smo se pomerili še najboljši trije iz prve triade. Dosegla sem drugo mesto.   Petra

Konjeniki so nam prikazali konjeniške igre. Lahko smo jezdili in se pomerili v spretnosti metanja podkve.    Jure

Jaz bi še jahal konja, a ni bilo več časa. Na konju sem užival, ker me je malo premetavalo in sem moral loviti ravnotežje. Konjenik je konja držal za uzdo, da je bil konj bolj miren.    Patrik

pri-konjenikih-1

Slika 1 of 5

DEJAVNOSTI OB TEDNU OTROKA
OD 5. 10. DO 9. 10. 2015 V 1. TRIADI

» Nekaj ti moram povedati«

• 5. 10. 2015- Poligon v sodelovanju s KŠTM(2. šolska ura)
  • 6. 10. 2015- Projekt Veter v laseh (športni dan)
    konjeništvo
    kros, stare igre
  • Jutranje branje pravljic- starejši učenci berejo mlajšim.
  • »Otroci sporočamo odraslim«- likovno, gibalno- plesno, literarno ustvarjanje.
  • Izdelovanje izkaznice za starše s sporočilom.
  • To sem jaz- izdelovanje svoje mape.
  • Risanje po asfaltu s kredami.
  • Zaključek Tedna otroka s kostanjevim piknikom in igrami na prostem.

PRVI RAZRED S POLICISTOM PO NASELJU

V začetku meseca septembra nas je obiskal policist, s katerim smo odšli na sprehod po naselju. Učenci so se spoznavali z nevarnimi deli poti ter pravili obnašanja na cesti. Preiskusili so se v varnem prečkanju ceste in poznavanju prometnih znakov.