DRUGA TRIADA 2018/19

TEHNIŠKI DAN ČEBELARSTVO

V četrtek, 15. 11. 2018, smo imeli učenci 4. razreda OŠ Milana Majcna Šentjanž tehniški dan. Posvetili smo ga čebelarstvu in pridnim čebelam. Najprej smo se poučili o panjskih končnicah, potem pa je vsak od nas poslikal svojo. Izdelali smo tudi veliko drugih stvari iz odpadnega materiala: čebelnjake iz odpadnih škatel, čebele, različna satovja … Izdelali pa smo tudi hotel za žuželke. To pa zato, da ohranimo ravnovesje v naravi. Če čebel in žuželk ne bi bilo, tudi mi ne bi obstajali. Zato vas naprošamo, da skrbite za naravo in ne ubijate žuželk.

Jaka Hočevar,  4. r

Zaključek Evropskega tedna mobilnosti

V petek, 21. septembra 2018, smo ob zaključku Evropskega tedna mobilnosti učenci od 6. do 9. razreda OŠ Milana Majcna Šentjanž odšli v Tržišče.

Preden se je kulturna prireditev začela, smo pomalicali, saj smo prehodili 7 km iz Šentjanža do Tržišča. Na prireditvenem prostoru nam je najprej zapel združeni  pevski zbor Sonček, nato pa nas je pozdravila ravnateljica OŠ Tržišče, gospa Zvonka Mrgole. Učenci OŠ Tržišče so pripravili zanimiv kulturni program.  Nekaj pozdravnih besed sta nam   namenila tudi župan, gospod Srečko Ocvirk,  ter najboljši slovenski motokrosist Tim Gajser.

V nadaljevanju nam je policija  predstavila policijsko opremo in kombi. Predstavljena  so nam  bila tudi električna kolesa in avto toyota hibrid. Med predstavitvijo opreme in  vozil nam je Tim Gajser dajal avtograme, z njim pa smo se lahko tudi fotografirali.

V Tržišče je ob zaključku Evropskega tedna mobilnosti  prišlo veliko mladih, in to iz vseh šol naše občine.

Ob dvanajstih smo se veseli odpravili na avtobus in se odpeljali v Šentjanž.

David Vozelj, 6. razred

Legendarni počitniški doživljaj

Z družino smo odšli na dopust na hrvaško obalo. Na meji so nam dali letak od Aquaparka.
Na morju smo se imeli zelo lepo, čeprav sem doživel srečanje z meduzo. V Vrsarju smo preživeli tri dni in po tem smo se odpravili proti domu. Mami in očija sem že od vsega začetka prosil, da odidemo v Aquapark. Privolila sta in res smo na poti z morja  odšli v Aquapark v Novigradu.

Pred vhodom je bila dolga kolona, a zdržali smo in dobili karte. Odložili smo stvari na ležalnike in se preoblekli. Mami je odšla v miren bazen, midva z očijem pa v bazen z valovi, ki so bili precej večji, kot sem mislil, saj so bili visoki tudi do dva metra. Potem sva odšla v črni bazen, ki je bil zelo strm in te je v vodo vrglo z vso silo. Res je bilo zabavno. Odšla sva tudi na tobogan, po katerem si se moral spustiti z blazino; bilo je enkratno.

Po vsem tem smo odšli na kosilo, kjer sem prvič poskusil vaflje s čokolado. Po kosilu sva z očijem prepričala mami, da smo odšli na družinski tobogan.; bilo je  zabavno, čeprav se je mami malo bala. Ko smo prišli dol, sva se z očijem domenila, da je on odšel na dva zelo visoka tobogana, jaz pa na malo nižja. Na koncu pa sva šla še na rumeni tobogan. Vrsta je bila zelo dolga, a sva zdržala. Spust je bil legendaren. Po vseh teh dogodivščinah smo se morali odpraviti domov.

To so bila nepozabna doživetja in tega dne res  ne bom nikoli pozabil. Ko smo se  peljali proti domu, smo sklenili, da se naslednje leto zopet  vrnemo.

Matevž Orešnik, 6. razred

Moje poletne počitnice

Ob koncu šolskega leta sem se veselila poletnih počitnic, saj sem komaj čakala, da bom odšla na morje. Sredi julija sva se z mami res odpravili v Izolo, v hotel Belvedere. Bili sva v vili. V hotelu je bil  notranji bazen, z mami pa sva se prvi dan odpravili v zunanjega in skupaj plavali.

Naslednji dan po zajtrku sva se z » buskom » odpeljali na plažo. Odšla sem na pomol in skočila v morje. Z mamo in teto smo plavale do meje, naprej pa so bile ladje. Mami je bila zelo vesela. Kmalu je prišla še mamina sodelavka s hčerko. Plavali sva z mojo blazino in bilo je super. Zvečer sva se spet videli na večerji.

V petek se je » busek » pokvaril, tako da smo se na plažo peljali s kombijem. V nedeljo pa sva morali domov.

Počitnice na morju so bile nepozabne.