Select Page

1. dan

Končno smo dočakali šolo v naravi. Po namestitvi v sobe smo se razdelili v tri skupine, prva se je preizkusila v lokostrelstvu, druga se je ukvarjala s prehrano nekoč in danes, tretja pa se je naučila, kako se varno podati v naravo, uspelo jim je tudi zakuriti ogenj. Po okusni večerji se bomo odpravili na ogled Kranjske Gore in izkoristili dan brez dežja.

2. dan

Danes nam vreme ni bilo najbolj naklonjeno, a se vseeno nismo ustavili. Primerno obuti in v pelerinah smo se odpravili na pohod, veslanje, v Triglavski narodni park … Bilo je zelo zabavno. Čaka nas še večerna dejavnost – zabavni kviz.

3. dan

Danes nam je bilo vreme malo bolj naklonjeno. Dopoldne so se nekateri podali v Triglavski narodni park, na pohod in v Zelence. Po kosilu pa so nekateri streljali z lokom, drugi veslali, tretji pa ustvarjali namaze. Večerna aktivnost bo tokrat fimski večer, ki se ga vsi že zelo veselijo.

4. dan

Predzadnji dan v CŠOD Kranjska Gora je bil v znamenju orientacije, vse skupine so prišle na cilj in bile pri nalogah zelo uspešne. Popoldne so eni streljali z lokom, drugi veslali, tretji pa se učili o varnosti v naravi. Zvečer pa smo zažurali, kot se spodobi za zadnji večer.🥳

Zadnji dan je bil sončen, odšli smo na pohod, ogledali smo si Zelence in Triglavski narodni park. Nato pa smo nestrpno čakali avtobus, da se polni lepih spominov vrnemo domov.